ייעוץ, מכירה והתקנת מערכות מיזוג אוויר

איילין מערכות מיזוג אוויר וחשמל הינה החברה היחידה בישראל שמספקת ONE STOP SHOP לפרויקט שלכם

בין אם אתם אנשים פרטיים שמחפשים פתרון מיזוג אוויר לביתכם או שאתם עסק מסחרי כמו חנות, מסעדה, מוסד ציבורי, מפעל או מרכז תעשייתי שזקוק לפתרונות מתוחכמים, חברתנו מספקת מעטפת שירותים שכוללת ייעוץ ראשוני, תכנון, התקנה, אחזקה וכן שירותי תיקונים בכל רחבי מרכז הארץ וסביבתה.

שירותי ייעוץ למגזר הפרטי והעסקי

התאמה ובחירת מערכת מיזוג אוויר

תכנון והתקנה על ידי אנשי מקצוע

אספקת מוצר מהירה

שירותי התקנה

שירותי אחזקה ותיקון למערכות

כבר למעלה מ-20 שנה שאיילין מערכות מיזוג אוויר וחשמל מספקים פתרונות מקצה לקצה

זה מתחיל בשירותי הייעוץ שלנו, שם נבין לעומק את הצרכים הייחודיים שלכם, לאחר מכן נתאים עבורכם את פתרון מיזוג האוויר האידאלי ביותר תוך שימוש בטכנולוגיות החדשניות ביותר בתחום כדי להבטיח ללקוחות שלנו את איכות החיים הטובה ביותר.

כמובן, שזה לא מסתיים שם – אנחנו נעמוד לצידכם לאורך כל הפרויקט, תוך תכנון מדויק שיורד לפרטים הקטנים ביותר ועד לשלב ההתקנה והאחזקה בשוטף.

למי השירות שלנו מתאים?

למגזר הפרטי

אם אתם בונים/משפצים בית, או פשוט מחפשים לביתכם מערכת מיזוג אוויר – אנו נספק לכם פתרונות חכמים ופשוטים.

למגזר העסקי/תעשייתי

משרדים, חנויות, מסעדות, מוסדות, מרכזים מסחריים, מבני תעשייה, בנייה רוויה – חברתנו מספקת לכם כל מה שהפרויקט שלכם צריך.

בין אם אתם זקוקים רק לתכנון והתקנה, או לתיקון ותחזוקה שוטפת – אנו באיילין מערכות מיזוג אוויר וחשמל תמיד נתאים עבורכם את הפתרון הטוב ביותר ונפעיל יחד כדי לספק לכם תוצאות מהירות ולא פחות ממושלמות.

הלקוחות שלנו

ייעוץ ומכירה

לא הרבה יודעים זאת, אך התקנת מערכות מיזוג אוויר דורשת שיקולים ולקיחת גורמים רבים בחשבון, שכן ישנה חשיבות בה בבחירת המיקום, סוג המערכת, האם המערכת משתלבת במסגרת בית חכם? כיצד להניח את צינורות המעבר וכשמדובר אף במערכות גדולות יותר – החשיבות בייעוץ מיזוג אוויר אף גדולה יותר.

באיילין נבין קודם כל את הצרכים שלכם ונעניק לכם הכוונה ראשונית – כולל מהלך העבודה בפרויקט ובחירת מערכת מיזוג האוויר המתאימה ביותר בהתאם לנתונים שלכם.

אנו מציעים ללקוחותינו מגוון רחב של מערכות מיזוג אוויר מכל המותגים ובמחירים התחרותיים ביותר.

התקנה

לאחר שהתאמנו, בחרנו ותכננו את מערכת מיזוג האוויר, אנו נספק את המוצר עד לביתכם/בית העסק שלכם וצוות טכנאים מנוסה יגיע לבצע את ההתקנה. חברתנו מתמחת בהתקנת מזגנים מרכזיים, עיליים, מזגני אינוורטר ומערכות מולטי אינוורטר.

הטכנאים שלנו ידאגו לבצע את ההתקנה במקצועיות חסרת פשרות ויודעים להתמודד גם מול התקנות מורכבות שדורשות המון ידע ומומחיות. כל חומרי ההתקנה שלנו עומדים בתקנים המחמירים ביותר ולאורך כל התהליך אנחנו שמים דגש על איכות חומרי הגלם ומעניקים לכם אחריות עבור כל התקנה שבוצעה על ידינו.

בנוסף, חשוב לנו לציין שאנו עובדים בשיתוף פעולה צמוד מול מיטב יצרניות מערכות מיזוג אוויר כמו מיצובישי, תדיריאן, אלקטרה וטורנדו – אנשי המקצוע שלנו מוסמכים ומכירים כל אחת מהמערכות שנמכרות ולכן תמיד ידעו לגשת לכל אחת מהן.

שירותי אחזקה ותיקון

השירות שלנו לא מסתכם בהתקנת מערכת מיזוג האוויר – אנו באיילין מספקים לכם שירותי אחזקה ותיקון לכל סוגי מערכות מיזוג האוויר, כך שתוכלו ליהנות לאורך כל השנה מאוויר ממוזג נקי ולמנוע מצבים של בלאי ושחיקה. השירותים שלנו כוללים ניקוי פילטרים, מילוי גז, החלפת מאיץ, החלפת פיקוד, החלפת חישן, איתור נזילות, איתור קצר במזגן, החלפת מדחסים ועוד.

במידה ומתגלה תקלה מסוימת במערכת מיזוג האוויר, צוות הטכנאים שלנו יגיע אליכם במהירות וידאג לבצע את התיקון במקצועיות חסרת פשרות כך שתוכלו לחזור לשגרה בהקדם.

פרויקטים אחרונים

20
שנות ניסיון

איינאו איילין - מנכ"ל החברה

מדוע לבחור בנו?

מחפשים מערכות מיזוג אוויר?
נשמח להציע לכם את הפתרון הטוב ביותר עבורכם

לתיאום פגישת ייעוץ חינמית וללא התחייבות
מלאו את הפרטים שלכם ואנו נדאג לחזור אליכם בהקדם