מה זה מזגן אינוורטר?

טכנולוגיית האינוורטר מאפשרת למזגן לעבוד בתפוקה המינימלית הנדרשת ובאופן רציף – מה שתורם מאוד  ליציבות רמת הלחות בחדר (בקיץ הלחות יורדת אוטומטית ובחורף היא עולה, למניעת תחושת יובש). בנוסף, כדאי לדעת כי טכנולוגיית האינוורטר שקטה ומבטיחה לכם ליהנות גם מחיסכון משמעותי בצריכת החשמל וכן יעילות אנרגטית גבוהה עם ביצועים מרשימים של המזגן לאורך שנים. נכון, עלות ההשקעה הראשונית עשויה להיות יקרה וכך גם חלקי החילוף – יחד עם זאת, קחו בחשבון שמדובר בהשקעה לטווח הרחוק, פחות תיקונים ותקלות.

איך זה עובד?

מערכת  VRF – עובדת על בסיס העיקרון של קירור בתפוקה משתנה וזאת הודות לשינוי בנפח של זרימת הקירור בתוך מערכת מיזוג האוויר. למערכת המיזוג מסוג הזה – יש מספר יתרונות נפלאים שהם אלו שהפכו את המזגנים הללו לפופולריים ביותר ברחבי העולם.

המרכיב המרכזי של מערכת מיזוג האוויר מסוג VRF – VRV זהו המדחס שפועל באופן שונה וייחודי בהשוואה למדחס הרגיל בכל המזגנים הסטנדרטיים. המדחס במזגנים שפועלים באותם מערכות VRf  – VRV מאפשרים את השינויים בתפוקה של הקירור או של החימום באופן רציף על פי הדרישה שמתקבלת מהמאיידים – במילים אחרות מיחידות הקצה. המערכות הללו הינן מודולאריות, כלומר הן מאפשרות את השימוש של כמה וכמה יחידות קצה מסוגים שונים וגם מגדלים שונים תוך שהם משתמשים ביחידת עיבוי מרכזית יחידה.

בנוסף, קיימות בשוק גם מערכות מולטי מפוצלות ו-VRF BOX, המבוססות על יחידה חיצונית אחת המתחברת למספר יחידות.

צריכים להתקין מזגן אינוורטר?
מוזמנים להשאיר את הפרטים שלכם ואנו ניצור איתכם קשר בהקדם!
אפשר גם להתקשר: 050-712-3365

מילון מונחים במיזוג אוויר

מרגישים לפעמים שהטכנאי מדבר איתכם בסינית? הכנו לכם מילון מונחים בסיסי שיאפשר לכם להבין לעומק את מערכות מיזוג האוויר שלכם.

מזגן – מכשיר חשמלי למיזוג האוויר בחלל. הקירור נעשה באמצעות שינוי מצב צבירה של הקרר מנוזל לגז במחליף חום הנמצא ביחידה הפנימית, תהליך זה סופח את החום מהאוויר המסתחרר ביחידה הפנימית. האוויר המקורר מוזרם לחדר ומקרר אותו.

דירוג אנרגטי – נע בין A ל-G הוא היעיל ביותר, G  והוא נחשב לבזבזני ביותר.

מאייד – שנמצאת בתוך הבית, על הקיר. תפקידו-לקלוט חום מהאזור המטופל תוך כדי שינוי מצב הצבירה של הקרר מנוזל לגז. במאייד מתרחשים שני תהליכים עיקריים: איוד ושיחון

מעבה – היחידה החיצונית במזגן. תפקידה העיקרי הוא לפלוט את חום שנאגר בקרר במאייד ובעבודת המדחס תוך כדי שינוי מצב הצבירה של הקרר מגז לנוזל.

אביזר הצרה – תפקידו להוות התנגדות לזרימת הקרר ע"מ ליצור מפל לחץ שבעקבותיו תגיע ירידה חדה בטמפרטורה.

מדחס – רכיב שנמצא ביחידה חיצונית (במעבה) שהוא בעצם מנוע שתפקידו לדחוס את הגז (חומר הקירור) ולהביא אותו מלחץ נמוך ללחץ גבוה על מנת לאפשר את פעולת המיזוג.

הספק נצרך – רמת צריכת החשמל של המזגן, אשר נמדדת בוואטים.(w/kw)

BTU – אם אתם מעוניינים להשוות בין העוצמות של מזגנים שונים – זה למעשה המדד המדויק ביותר לעשות את זה נכון. ככל שה-BTU גבוה יותר – כך תפוקת המזגן שלכם תהיה חזקה יותר.

את תפוקת החימום והקירור של המזגנים מציינים, בעצם, לפי יחידות של BTU לשעה (BTU/H). נתון זה מופיע בטבלת הנתונים של כל מזגן כך שניתן בקלות לדעת איזה מזגן חזק יותר.

התחל שיחה
נשמח לעזור
לקוח יקר,
אנחנו כאן לשירותך,
איך נוכל לעזור?